نظرسنجی سایت

علاقه مند به آموزش چه مطلبی هستید ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 44217

پیوند ها

آموزش پردازش تصویر با میکروکنترل


آموزش پردازش تصویر با میکروکنترل

پردازش تصویر با میکروکنترلر ! امروزه میکرو کنترلر ها کاربردهای بسیاری در صنعت ، آموزش و زندگی ما دارند ؛ بسیاری از وسایل الکترونیکی که در طول شبانه روز با آنها سروکار داریم با استفاده از میکروکنترلر ها ساخته شده اند و بسیاری از کارهای روزمره ما بدون آنها غیر قابل انجام است که در این پایان نامه به بررسی طراحی و ساخت سخت افزار با میکروکنترلرهای LPC2368 و A20 می پردازیم.

 

از علوم پرکاربردی که جایگاه و ارزش بسیاری در پزشکی ، رباتیک ، صنعت و … دارد ، علم پردازش تصویر است که می خواهیم در این پایان نامه به انجام پردازش تصویر بر روی میکروکنترلر مستقل از رایانه بپردازیم که در نهایت تشخیص چهره با A20 و نوشتن کتابخانه پردازش تصویر برای تمامی میکروکنترلر ها که با LPC2368 و LPC1768 تست شده است ، انجام خواهد شد .

یکی از علوم جالب و البته پیچیده در علم کامپیوتر جهت افزایش قدرت پردازش ، پردازش موازی می باشد ، که یک کار بین چندین سخت افزار تقسیم می شود و هر بخشی از آن توسط پردازنده ای جداگانه انجام می شود ، در نهایت پردازش را با هسته های LPC2368 انجام خواهیم داد و همچنین با A20 که خود دو هسته پردازشی دارد سعی به پردازش موازی خواهیم نمود .


مبلغ واقعی 12,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1129

فایل ها و آموزش های کاربردی علمی و آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما