نظرسنجی سایت

علاقه مند به آموزش چه مطلبی هستید ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 43977

پیوند ها

آموزش و راهنمای کاربردی گیربکس اتوماتیک MVM X33


آموزش و راهنمای کاربردی گیربکس اتوماتیک MVM X33

چری تیگو یا همان ام‌ وی‌ ام ایکس33 اولین بار در سال 2006 رونمایی شد. این خودرو که در سگمنت کامپکت SUV سودای رقابت با حریفان کره‌ای و اروپایی را در سر داشت، به دلیل تازه کار بودن سازنده‌اش، لقمه دندان‌گیری از آب در نیامد و تنها در برخی کشورهای خاورمیانه و روسیه به تعداد نسبتا پایینی به فروش رسید.

پس از تجربه نه چندان موفق نسل اول، شرکت چری تصمیم به ایجاد تغییرات و به روز رسانی در این خودرو گرفت و نسخه فیس لیفت آن را به همراه گیربکس اتوماتیک و CVT، روانه بازار کشورهای هدف همچون ایران نمود.

نسخه فیس لیفت که در ایران با نام ام‌ وی‌ ام ایکس33 نیو شناخته می‌ شود، دارای ظاهری جذاب تر و کیفیتی برتر نسبت به مدل قبلی بود. پس از آن یک فیس لیفت دیگری در سال 2014 بر روی این خودرو صورت گرفت و تحولاتی در ظاهر خودرو به همراه تغییرات اندکی در کابین، مهمان ایکس33 شد.

اخیرا نیز شرکت مدیران خودرو نسخه جدیدی را تحت عنوان ایکس33 اسپرت روانه بازار نموده که علاوه بر ظاهر جذاب‌تر و سقف مشکی رنگ، از داشبورد کاملا جدید با طراحی مدرن بهره‌مند شده است.

در نمونه های مجهز به گیربکس دستی، از یک جعبه دنده پنج سرعته برای انتقال نیرو به چرخ‌ های جلو استفاده می‌ شد که اخیرا تنها نسخه اسپرت ایکس33 و آن هم مجهز به گیربکس CVT قابل سفارش و خرید شده است.

از جمله امکانات ام‌ وی‌ ام ایکس33 می‌ توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی ها، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت،تنظیم برقی آینه کناری، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل، سانروف، مه شکن جلو و عقب، پشتیبانی سیستم ترمز از ABS و EBD، تنظیمات سیستم رانندگی بین دو حالت eco و sport و صفحه نمایشگر هشت اینچی اشاره کرد.

در اینجا قصد داریم آموزشی کاربردی از تعمیر نگهداری بخش گیربکس این خودروی زیبا در اختیارتان قرار دهیم .

 


مبلغ واقعی 18,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 560

برچسب های مهم

فایل ها و آموزش های کاربردی علمی و آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما